sobota, 12 grudnia 2020

 


KALOKI
TO NAJLEPSZE HaDeDeKi W DRODZE MLYCZNEJ !!!!!!!!!!

(NA KALOKA NI MA HU_JA !!!!!!!) ni ma Dosa ni ma NIC !!! (tylko ćwierkanie)

sprawdź to na tym filmiku jakie to szaleństwo było (i jest nadal) 10 MB - 5.25" - 70dB ...

I CO BIEDAKU??? TO MÓJ ...
KALOK OKTAGON !!!!!!!!
(kalok albo wpier_dol wybór należy do ciebie Bronisławie Komoruski - prezesie największego Muzeum Wszystkich Kaloków IN THE WORD


(a na dysku było... było kilka .. plików !!!!! (2077.txt / cipa.bak / cipa.bat / DelWin.exe)
 

więc wydrukowałem to wszystko i ...
właśnie zaczytuję się scenariuszem do CYBERPUNKA2077 !!!
tak tak ! mam oryginalny rosyjski maszynopis i kod źródłowy tej gierki ... 
(cyberszmata2077 czy jakoś tak to nie Keanu Reevs tykoTrinity gra role (czy na roli?) oraz Borys Wódka z Oppositionsa KODU (assemblera) pisanego na klona dziwnego Timexa (oczywiście w roli głównej pobocznej minus zero)... ... jest nawet o aJ Bi eM !!!!!!!!

                                  
and ...
 ja właśnie skończyłem tę gorejęcą nowość od CDP (cd pedauy???) i to RED!
 
PrintScreen z ostaniego Bossa w grze !!! szoooooooooooooook qrwaaaaaa !!!

(recenzja dzięki uprzejmości RolandaPantoły - za szybkiego Cracka and DenuVo OffLine activatora).
Dziękujemy od całej redakcji RETRO ZINA "8 bit Russia Clones hardy FAN" ... 
PS. 
podeślij mi jeszcze raz ten plik na maila bo cholerny WindowsDefender sam blokuje i usuwa szmacia_rz jeden ... dzięki pierdoło - twój Peon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz